Описание

След известен застой Мартин от България и аз, този път от Германия, решихме да възродим този блог.

Без никакви претенции.

Това са просто нашите експерименти със словото.

четвъртък, 6 февруари 2014 г.

Къде е мисълта



Застанал в мрачна долина,
чувам гробна тишина.
Дали съм в пустошта
?
Усещам злобна празнота.
Дори и времето заспа.
Къде е мисълта?

Будна броди моята душа.
Страстно търси във тъма.
Среща само мъка и тъга.
А Къде е мисълта?

Истина ли е това?
Сякаш чука се по моята врата.
Дали това е мисълта
?
Или може би смъртта?

Плах открехвам нямата врата.
Сляпо гледам в тъмнота.
Та това е лудостта!
А къде е мисълта?

Бродя из нощта.
Бягам за да се спася.
Бавно диря из града.
Няма нищо, няма светлниа,
ни искрица добрина.

Спират моите крака.
Сядам на студената земя -
сам в презряна самота,
и потъвам в тъмнина.
А къде е мисълта?

Нещо доближава ме сега.
Силуетът на жена,
Забулена в мъгла.
Дали е мисълта?
Не, отново лудостта.

Настана пак борба.
Тичам за да се спася.
Уви, умората ме спря,
и намерих се в мъгла.

Пак настига ме с тъга
силуетът на жена.
Какво ли е това?
Дали е мисълта?


Хвана ме с ръка,
сграбчи моята душа.
Тихо питам на мига:
Коя си ти сега?
 „Аз съм лудостта.”



Мартин Т.

Няма коментари:

Публикуване на коментар